Avaliações de La Cucina Wormerveer

Avaliações recentes

5.0
Robbert
8 junho 2026

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Bob Schoone
8 junho 2026

Jullie spare ribs blijven de beste

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Izabel
6 junho 2026

Falafel smaakte totaal anders dan normaal, leek wel of er peper in verwerkt zat. Niet lekker !!!! Jammer normaal altijd heel goed.

Gerard Weij
6 junho 2026

Heerlijk gegeten en zo veel geweldig

C
1 junho 2026

Ondanks dat je ruim 2 uur van te voren besteld en een tijd aan geef het in de opmerking ook nog zeg op de aangeven tijd bezorgen en alweer te laat dit keer belde ze 10 min later dan werd 35 min later jammer

S.J.
30 maio 2026

Voor het eerst bij u mogen eten. Alles op en top. Ontzettend fijn dat de keuken al eerder open is. 🥗🍴 10/10

Izabel
29 maio 2026
Ron en Henny
28 maio 2026

Weer helemaal goed, toppers!

Izabel
25 maio 2026
Carla Hollander
22 maio 2026

Ging iets fout maar keurig en snel.opgelost.

Izabel
20 maio 2026
José
11 maio 2026

Heerlijke spareribs en pizza

Anoniem
11 maio 2026

Laatste 2 bestellingen, mijn drankjes vergeten erbij te doen. Hopelijk lezen ze voortaan beter de bonnetjes, uitgifte & bezorger!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Suzy
11 maio 2026

Het eten was weer goed en warm. Wij hadden via internet besteld en het opgehaald. We werden netjes gebeld dat het bijna klaar was en wij het konden komen ophalen. Ik raad het zeker aan om hier te gaan bestellen!

Glandorff
10 maio 2026

2 1/2 uur gewacht op bestelling. Verschillende keren gebeld waarbij niet werd opgenomen. Tijdens de eerste keer dat wij er wel door kwamen met een smoesje het bos ingestuurd. Uiteindelijk bestelling geannuleerd.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Izabel
10 maio 2026
Björn
3 maio 2026

De mixgrill La cucina was heerlijk.

Andre
30 abril 2026

Topkwaliteit

Jansen
29 abril 2026

Zoals altijd was het weer heerlijk

Izabel
27 abril 2026
MV
27 abril 2026

De kipbrochette was erg droog en de aardappelschijfjes slap. Roomsaus bij de pasta was niet op smaak. Heb beter gehad. Was vast enorm druk.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Peter Delorme
25 abril 2026

Heerlijke mixgrill zoals altijd en mijn vrouw had een heerlijke zalm menu

TornBroers
22 abril 2026

Spareribs gegeten lekker gegaard met een heerlijke smaak

Frank
19 abril 2026

Broodjes shoarma waren niet wat ik gewend was bij Cucina. Vaker opgewarmd vlees, waardoor taaier en soms verbrande stukjes. Hoop dat het een incident was….

Kim
19 abril 2026
Peter Delorme
18 abril 2026

De spareribs waren weer heerlijk, de beste in Zaanstad en omstreken Ook de patat is heerlijk, mijn vrouw hadde zalm die was ook heerlijk. Alles is altijd van hoge kwaliteit en heerlijk.

Sadal
15 abril 2026

Goede pasta kip pesto! Snelle en vriendelijke bezorger.

JM Kwekkeboom
13 abril 2026

De pizza's waren overheerlijk. De bezorging was prachtig op tijd, de bezorger kende de verkeers situatie op de weg naar de Dorpstraat vermoedelijk niet op de smalle weg.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ella
7 abril 2026

We hebben genoten van de sparreribs,en mijn kleinzoon van 5 vond het de lekkerste pizza ooit👍👍

Izabel
6 abril 2026
Lisa
30 março 2026

Heerlijk eten voor een nette prijs.

Elvira
26 março 2026

De shoarma was echt super mals en heerijk gerkuid, deed ons denken aan de shoarma van vroeger na t stappen. Lang niet zulke perfecte shoarma gegeten. Zelfs onze pubers likten hun vingers er bij af!! Bij bestellen zeker vaker.

Ron
25 março 2026

Het was weer geweldig. Bovendien sneller dan voorspeld

EJB
23 março 2026

Altijd fantastisch hier en geweldige service!

Annet Schreur
16 março 2026

3 heerlijke pizza's. Zelfs de korst is lekker. Aanrader.

Selina
15 março 2026

Heerlijk eten en altijd perfecte en vriendelijke bezorging!

KRUITHOF
14 março 2026

Goed

John
14 março 2026

Op zich was de smaak prima, eten was ook prima warm. Kritiekpunt: prijzen! bv. €2,25 voor 50 gr (ofzo, niet nagewogen) sate saus is gewoon duur! Ook de kipsate was nog licht rood van binnen (niet gaar?) Vaker bestellen? Zeker weten

Tous
10 março 2026

Geen opmerking! Heerlijk eten!

Annemarie
6 março 2026

Geweldige service and heerlijk eten! Geen enkele bestelling viel tegen!

Margreet Kohl
1 março 2026

Keurig op tijd en eten was heerlijk

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Linda Guldenaar
25 fevereiro 2026

Altijd lekker en op tijd.

Henk idema
24 fevereiro 2026

We kregen weer een top bestelling 🤗

Ricky Buys
20 fevereiro 2026

Altijd goed hier

Vladimir
19 fevereiro 2026
Judith
15 fevereiro 2026
Linda Guldenaar
14 fevereiro 2026

Bestellen altijd via telefoon om bestelling op te halen, en is altijd keurig op tijd klaar. En als je te laat bent dan bellen ze je. Eten is ook altijd lekker.

Izabel
8 fevereiro 2026
Eline
1 fevereiro 2026

Erg lekkere pizza en fajita

Nance
29 janeiro 2026

Super lekker gegeten. Netjes en warm bezorgd. Aardige bezorger.

Fran
24 janeiro 2026

Burgermenu en een calzone besteld. Echt een goeie burger! Echt een dikke burger, stevig lekker broodje, oprecht heel lekker! Bacon had ietsss meer crispy mogen zijn. Maar wel lekker veel! Nog nooit teleurgesteld geweest over een bestelling hier

Damiano Rizzato
19 janeiro 2026

Het waren echt heerlijke pizza's (1x met champignons + 1x capricciosa)

Britt
17 janeiro 2026

Altijd heerlijk eten! Warm en snel geleverd!

Izabel
11 janeiro 2026
Janssen
11 janeiro 2026

Was lekker en ruim op tijd geleverd.

Linda
11 janeiro 2026

Bij afhalen altijd op tijd klaar! En shoarma is lekker

Fran
11 janeiro 2026

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bezorger, en alles was nog warm.

D.L
8 janeiro 2026

Weer heerlijk en lekker op tijd bezorgt Dank

Marco Van Vliet
5 janeiro 2026

Ik kijk er vaak naar uit. Maandag pizza dag bij La Cucina. Mmmm

Ron Rijkers
5 janeiro 2026

Heerlijke verse pasta met alles er op en eraan... top

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Peter Delorme
5 janeiro 2026

Waren weer heerlijke spareribs

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

SBbspot
5 janeiro 2026

Was weer heerlijk , snelle levering ondanks het super slechte weer.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jorinda
4 janeiro 2026

Lekker gegeten bezorging was heel snel 🌟

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Nika
2 janeiro 2026

Wij zijn tevreden over de kwaliteit van het eten en de bezorging. Het eten smaakt altijd zeer goed en wordt op de afgesproken tijd bezorgd. Als wij iets willen bestellen doen we dit standaard bij La Cucina.

Izabel
31 dezembro 2026
Bram Hutubessy
27 dezembro 2025

Eten was optijd klaar, vers en heel smakelijk.

Yvette
25 dezembro 2025
Henk Idema
23 dezembro 2025

Eten was weer helemaal top👍🏻

I.R.
21 dezembro 2025

Was weer top. Beste spareribs. Hoop dat ze deze kwaliteit voor altijd houden.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ed roos
20 dezembro 2025

De calsone waren niet de groenten gaar Vlees was te gaar

Aimée
20 dezembro 2025

Snel bezorgd en lekker!

Izabel
18 dezembro 2025
Aluks
18 dezembro 2025

Snel, goed en lekker!!!

Olaf
15 dezembro 2025

Super lekker eten , mooi optijd bezorgd . In restaurant kan je ook lekker eten, vriendelijk personeel. De kruiden en zoutgehalte is prima tegenover. Mijn mening , een van de lekkerste shoarma 👍🏻

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ron
10 dezembro 2025

weer klasse...

Izabel
9 dezembro 2025
Bob
9 dezembro 2025

Jullie spare ribs zijn echt het lekkerst

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Alex
8 dezembro 2025

Heel lekker gegeten Aardige bezorger. Aanrader zeker eens te bestellen Patatjes heerlijk.

Stephan Wolthuis
7 dezembro 2025

Altijd top-pizza’s! Bezorging op tijd en vriendelijke mensen.

Nancy
7 dezembro 2025

Super. Heerlijk gegeten.

Murat
29 novembro 2025

Super snel en Super lekker weer.

Ron Rijkers
23 novembro 2025

Dik binnen de opgegeven tijd afgeleverd. Top!!

Kerssens
20 novembro 2025

Het was weer top! En bezorger keurig op tijd!

Ruud
20 novembro 2025

Heerlijk gegeten van onze pizza's. Lekker heet en mooi optijd bezorgd. Blijft een top restaurant.

E
19 novembro 2025
S
15 novembro 2025

De ananas op de pizza smaakte naar terpentine heel erg vies. Op een andere pizza heel veel haar of iemand zijn baard heeft geschoren. Normaal tevreden over de kwaliteit maar nu even helemaal niet Laatste keer besteld

Kamil
14 novembro 2025

Zoals pizza hoort, levering was ook goed 👍🏻

Izabel
11 novembro 2025
Cassy
11 novembro 2025
Ron Rijkers
7 novembro 2025

Zoals altijd weer top!

Spaans
1 novembro 2025

Lekkere pizza’s snelle levering

Tanja
1 novembro 2025

Heerlijk mals vlees weer, lekkere friet en super snelle bezorging

Izabel
26 outubro 2025
Marijke
24 outubro 2025

Perfect! Snel geleverd en heerlijk gegeten én een aardige bezorger. Ik word altijd wel een beetje blij van La Cucina hoor. Dankjulliewel.

Desiree de Kamper
18 outubro 2025

De porties zijn te klein van de pasta.s en de calzome pizza was ook erg klein

Mr. Chow
14 outubro 2025
Kerssens
13 outubro 2025

Gewoon heerlijk!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Dennis heersping
12 outubro 2025

Heerlijk eten

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Janine van Ingen
10 outubro 2025

Super lekker eten en lieve bezorging, zorgen goed voor hun klanten!

Frank
6 outubro 2025

Al lang mijn adres voor prima shoarma. Nooit teleurgesteld